Freitag, Januar 11, 2013

578






Far far away (or even farter)

Kommse rinn, kommse rinn. Un tann erzehln semaal von irre Tatütatatn! Lampion? Schampion? Achnee, hammse wieda, aso Pulln un Ampulln verwekslt. Ja, Froosin betarf it weenich, weesich von Mia. Mia iss eine Pärsson, die iss mia wollbekannt. Quasi pullovanah rutscht se Mia mia ans Herz, wennichse treff. Wia ziehn uns imma an, wie swei Macknete. Mine Mia. Mia is wie mia. Aba back su Ihnn. Was hammse tann jemacht? Oh, ach so, gleich so...Un was hatt di annare? Nu hammse aba wass in die Brettullie geschomm bekomm, nu hammse aba Schlach bei di Frouwn, also richtichn Schlach, voll uffe Zwelf. Kannmannma seen. Kannmannma seen, wass di Sollitaritäterät so wert iss, nix isse wert, alls nur Schau und TrauSchaumWem, sachich imma. Iss son Fortspiel, son Puchstabngekeks, hatt man ooch nischt von, aba mann dengt sick dann wass schöns aus dassu. Dass mann son Politza-Träga wird, nich wegn Aaschbacknschnur, sondan wegn rummsgewaltigs Wortgeschöpf. Ohne Brunnn, aus Nichs! Aba ich saachs ja, im eign Lant isse Brofeet ganix. Gagaganix.  Ich kennt die dollstn Puppn hamm, wennma mann mich wertschätzn tät, so wortschöpfich wi ich numa pin. Krig aba kein Puppn, krig nur Puups, foicht ochnoch, wenn üba Haupt. Nej, desswegn bleich ich grad und halt mir räus. Och ous so Sachn wie Sies ta machn. Nich mein Thing. Was sachnse? Sollitaritäterät? Könnse hamm. Imma. Solange mirs nischt machen tut, gaa gein Popoblem. Hat Vatta imma sacht, un der waa Spessialiss. So wie mirs och sein tut. Spessialiss. Im Redn un im Ratn. Unn im Kella ham wa noch jenuch von. Ganze Hoisa könnma baun, mit dene Ratn. Wenn ma wolltn tätn tun. Nochma denkn machn. Nochma von voarn. Gans und gaa.

Keine Kommentare:


Betragen & Betrügen 2009

Blog-Archiv

poeblo uebernimmt keine Verantwortung oder Haftung fuer die Inhalte externer Websites

Mail: poeblo@web.de